2024/01/30 10:54

15-årsdagen av BOWINS plagg

15:e JAN 2022, en dag full av glädje för alla i BOWINS. Den här dagen samlas alla familjemedlemmar i BOWINS och firar företagets 15-årsjubileum. En en meter lång födelsedagstårta talar ut folks lyckönskningar till BOWINS, och vi sjunger och dansar glatt.

15-årsdagen av BOWINS plagg

En månad innan firandet började skrev några av de veterananställda sina egna berättelser med BOWINS och delade med sig av några olika underbara upplevelser. På firandet är det tre av dem när lyckliga artiklar röstades fram och lästes på scenen, tårarna kom ofrivilligt i varje ansikte, alla fördes in i minnet djupt om företaget.

15-årsdagen av BOWINS plagg

Taian Bowins Garment Co., Ltd, grundat i januari 2007, är ett professionellt klädföretag positionerat som tillverkare av funktionella utomhuskläder. Efter femton års ansträngningar växer den upp från tiotals arbetare till mer än 500 personer, från en produktionslinje i början till en skala av tre helägda fabriker, från början av mellanklassmärkets OEM-tjänst till fast samarbete med high-end varumärkeskunder utomhus och har oberoende design- och produktionsförmåga.

I produktriktningen för funktionella utomhuskläder, har BOWINS design och produktion av alla typer av vår sommar och höst vinter funktionella kläder, inklusive tunna vattentäta funktionella kläder, höst vinter stil vattentät vadderade funktionella jackor och overaller, vinter 3-i-1 vattentäta funktionella jackor två uppsättningar etc. Vissa Lure funktionella entusiaster och djuphavs funktionella entusiaster har vissa krav på klädkamouflage, därför kan BOWINS också erbjuda kunder att utveckla kamouflage- och produktionstjänster.

15-årsdagen av BOWINS plagg

I riktning mot utomhusjaktprodukter har BOWINS designat och producerat alla typer av utomhusjaktkläder vår sommar och höst vinterjakt, inklusive jakt i högland, skogsjakt (jakt på stora djur) och jakt på sjöfåglar och andra olika miljöer. Inte bara bekant med vissa märken kamouflage, BOWINS kan också hjälpa kunder att utveckla sitt eget kamouflage och produktion, samtidigt kan vi hjälpa kunder att hitta gratis kamouflage för produktion.

I produktriktningen för uppvärmning av kläder kan BOWINS hjälpa kunder att matcha värmesystemet till de traditionella vinterkläderna, och även kunna hjälpa kunder att direkt utveckla värmekläder. Värmesystem dyker inte bara upp i funktionsdräkter och jaktkläder, utan även olika utomhusliknelser av extremt kalla varma dräkter och vinterskyddskläder kan läggas till i värmesystemet, så att funktionaliteten hos deras klädprodukter blir mer kraftfull.

15-årsdagen av BOWINS plagg

När det gäller produktförsörjningskedjan, samarbetar BOWINS med många avancerade råmaterial som 3M reflekterande bälte, 3M Thinsulate bomull, Primaloft bomull, Japan Toray Technology tyger, America Event Technology vattentäta filmer, Japan YKK dragkedjor, America Realtree Camouflage, America Mossy Oak Camouflage och många andra avancerade råvaror, för att säkerställa produktens avancerade kvalitet och utmärkta funktioner. Samtidigt är BOWINS bekant med alla typer av andra leverantörer på Kinas råvarumarknad, som också uppfyller vissa kunders krav på produkters kostnadsprestanda.

Femton år av kontinuerlig utveckling och 15 års samlade produktionserfarenheter har BOWINS blivit mer och mer professionella inom funktionella utomhuskläder, vilket också gör oss mer säkra varje gång vi servar varumärkeskunderna, och gör varje samarbete smidigare och varar länge.

Femton år är fortfarande en utgångspunkt, och BOWINS kommer att fortsätta leda vägen till funktionell klädproduktion!

15-årsdagen av BOWINS plagg

Här bifogad med välsignelsen från General Manager Minnie på jubileumsfirandet --

"Under 15 år sedan grundandet av BOWINS har vi alltid varit fast beslutna att sikta på vårt eget spår. Och vårt uppdrag har aldrig ändrats, det vill säga att få människor att bära med hög kvalitet, bekvämt, säkert och skyddande.

Under de kommande fem åren kommer vi att sträva efter att göra produkter bättre än "vad du vill ha" och effektivitet snabbare än "vad du borde ha". Genom vår ständiga självinnovation kommer vi att ta initiativ till förändringar och slutligen göra BOWINS till en lärande organisation med stark självförnyelseförmåga och korrigeringsförmåga.

En dag kommer vi att vara stolta över oss själva inte på grund av dessa lysande antal försäljningar, men upprätthålla kärlek till världen och nyfikenhet efter år av press, svårigheter, finslipa.

Önskar uppriktigt att vi kommer att fortsätta arbeta hårt, under tiden slappna av och bara njuta av det glädjefyllda på vägen.